Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

sila letak tajuk sendiri sbb xda tajuk.

pagi2 buta ni (1.13am, ikut jam kat laptop acer adik aku) aku baru pas bc blog Encik Wan. entry paling latest dia cita sal tazkirah. sumpah aku suka baca tulisan2 kat blog dia. dia ada style yg tersendiri. bg aku dia mmg berbakat dalam bidang penulisan. sori, x bole pulak nk letak link blog dia kat blog aku ni sbb dia x kasi. blog dia utk kawan2 dia je kata nye. bukan utk public.ok. xpe. :)
hmm..pas baca blog dia, aku rasa mcm nk membebel plak kat sini tp serius xtau nk bebel apa. tah hape hape kan. lantaklah.
tiba2 datang mcm2 perasaan lepas bc entry sal tazkirah tu. aku pon xtau kenapa. aku rasa lately emosi dan perasaan aku kurang stabil. kurang sangat2. banyak bermain dgn emosi dan perasaan sendiri. 
rasa mcm dah tinggi sgt harapan, kena berhenti berharap sekarang, kena kembali ke alam yg nyata sekarang, kena back to normal sekarang.


nota kaki : krisis dalaman, identiti, hati, perasaan, emosi & seumpama dgn nya.

No comments:

Post a Comment