Sunday, January 30, 2011

its over

kali ni cikFarah bukan sahaja terjatuh tp siap tergolek terguling tertungging lagi dari bukit yg tinggi persis Genting Highland sampai cedera parah haaa.. wah tragis gitu.

itulah hari tu dah pesan berjalan di landasan yang betul tp degil. x nak. nak juga berjalan ikut landasan yg x siap lagi. yg diri sendiri pun x tahu macam mana keadaan landasan nya.

so bila dah jatuh tergolek cenggini, siapa yang sakit? cikFarah sendiri jugak yang hurts kan. padan muka.
lain kali hati-hati.
jangan asyik nak jatuh ja.
sikit-sikit jatuh.
sikit-sikit jatuh.
sikit-sikit jatuh.

sudah lah, baik berhenti berharap dari sekarang.
jangan jd seperti peribahasa "hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong".
orang yang engkau sanjung tu xda apa-apa, engkau ja yg lebih-lebih.


*kadang-kadang manusia ni keliru. kadang-kadang kita marah/kecewa sbb benda lain tp dia fikir sbb benda lain dari yang kita marahkan dan kecewakan. benda kita dgn benda dia x sama. yelah kalau kau lelaki mmg lah x sama sbb aku perempuan.(apa aku merepek nih -__- )



nota kaki : ni kes cinta x berbalas ke hape nih?


2 comments:

  1. makcik....kenapakah...bnyk betul isi tersirat..hehe

    ReplyDelete
  2. cikyan, kes cinta x berbunyi sbb tepuk sebelah tangan jer.. kes SS..hahaha

    ReplyDelete