Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

#Loser

loser ke bila x kuar celeb new year?
langsung TAK okie.
heeee.
perlu ke nak bersesak2, bersosial2 bagai utk sambut new year ke merdeka ke hape ke.
aku mmg x berminat langsung.
dulu time belaja kat KL Selangor pon xda nye aku nk poie celeb kat klcc ke, dataran merdeka ke hape ke.
seingat aku aku penah pegi celeb new year ke merdeka tah kat Dataran Gemilang (DG) je.
celah mane plak DG tu? dlm UKM jer..haha.
tu pon pegi sbb dapat ugutan

siapa x aktif kolej (hostel), next sem kena buang kolej
*dah nama pon bdk 1st year, mmg takut lah kan tambah plak student perantauan jauh dari makbapak*


tp smlm aku pegi jgk celeb new year nye sbb abg aku nk bw anak dia tgk bunga api.
otw poie pon dah bapak jem.
so elok2 sampai je jam dh kul 12am.
sempat la tgk.
park kereta tengah2 highway je.
banyak gile kereta yg park tgh2 highway pon.
lokasi nya : R n R Bagan Ajam.
sini view dia cantik sbb tepi laut so nampak la bunga api yg dey ol tembak dkt area island punya.
nmpk mcm tengah2 laut ada bunga api. (penyedap cerita)






xyah expect gambar cantik2 ahh..snap guna henpon cabuk jek.
aku xda camera canggih2.
heee.


time balik mmg xyah cakap la jem nya..
semua sbb budak kecik ni!
nasib baik la makdak syg aryssa..
heee
muahmuah
:D






nota kaki : utk apa2 sambutan aku lebih prefer sambut kat rumah duduk dpn tv je sbb aku x suka tempat yg ramai org..Rimaih~ 

2 comments:

  1. hahahha..hg stai sama cm aku arr..seingt aku,,aku xpernah pi smbut new yr/merdeka kt mna2..sumanya countdwn depan tv ja..sbb aku pon x suka sesak2 rmai2 org..rimaih dgn bau + asap rokok..pening pala..

    ReplyDelete
  2. ala hang memang..suka nk sama dgn aku kan.. wekk =p

    ReplyDelete