Sunday, January 23, 2011

-saBtu yang loSer-

yesterday mmg rasa loser gila.
bangun tido, dari pagi sampai petang layan youtube ja keje aku.
sampai dah x terlayan.
dasar manusia.
bila kerja, nak cuti.
bila cuti, bosan pulak.
manusia x pernah puas kan?
puas dlm istilah rumahtangga tu lain lah. heh.

semasa terasa sgt loser, Bonda ajak keluar beli barang sikit.
then balik kami singgah makan mee kuah ketam.
Bonda makan mee kuah. aku makan mee goreng.
bapak lama gila tunggu mee goreng aku siap.
tepi gerai ni ada gerai jual buah berangan. aku mmg selalu beli buah berangan kat gerai ni.
masa tgh tunggu mee goreng aku siap, aku terpandang abg yg jual buah berangan tuh n abg tu pon terpandang aku lalu kami saling berbalas senyuman :) (mcm poyo ja ayat).
aku ingat dia nk pegi mane ke, rupa2nya pegi amek wuduk.
tersentuh hati aku tgk dia semayang dekat belakang van dia je. belakang gerai buah berangan dia tu.


 pelik kan.
mulut takleh tutup penuh




 gedik2 sikit









nampak van putih tu?
situ lah abg buah berangan tu semayang.


aku pon tatau apa motif aku buat entry ni.
sbb abg buah berangan? maybe...

No comments:

Post a Comment