Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

SENSITIF : Kamu vs. Aku


memetik kata-kata seseorang di facebook, : "kita makin tua, makin sensitif".
yeahh totally agreed. setuju tanpa prejudis. tapi kita ada fikir tak? kita sensitif dengan kata-kata/perbuatan orang tapi orang tak sensitif ke dengan kata-kata dan perbuatan kita? 

so kalau kita sensitif dengan orang mungkin kita perlu lihat kembali entah-entah ada juga orang yg sensitif dengan kita. apa yg kita rasa, itulah apa yg orang rasa (yg tak rasa apa-apa tu mungkin tiada perasaan, tak normal, cacat). 

kamu cuma memikirkan betapa sensitifnya kamu tetapi tidak sedikit pon memandang kepada sensitifnya aku.

for those who knowed me well, very well, akan tahu betapa sensitifnya aku and what im gonna do when im in sensitive mood. 


disclaimer : entry ni bukan bertujuan untuk sarkastik. sila baca dengan nada normal dan bukan dengan nada sarkastik.
=)


nota kaki : kamu vs aku, draw! sebab aku pon sensitif jugak sama seperti kamu.





No comments:

Post a Comment