Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

Cerita Basi 3 : 3 in 1

ini cerita basi last week jgk.
untuk berlaku adil, aku update lah jugak haa..
berlaku adil? apekahhh..~ 

aktiviti 1 : jumpa Chew Zhi Zhang.
beliau yang berbaju hitam tu. 
dia ni classmate aku time sekolah dulu merangkap my twin.
kami lahir pada hari yg sama, bulan yg sama, tahun yg sama, waktu berbeza.
dia mebi lahir waktu siang sbb tu dia cerah, aku waktu malam sbb tu aku gelap.
ok ke hipotesis gitu? XD
dia stay KL sekarang. Cina yg sgt open minded n memahami. 
dia bole je tunggu kat luar masjid time kita solat (time hangout sesame)
setiap kali jumpa mesti dia jer yg belanja. confirm.
dah la xyah puji banyak2. nnt dia perasan :P



makan.makan.makan.

ni gambar lama. aku siap buat contact picture lg gambar ni.


Aktiviti 2 : makan CKT
kalau nak makan Char Koew Teow dkt Permatang Pauh ni, pastikan anda datang pukul 6 ptg. jgn datang awal. walaupun awal 5 minit, anda tidak aku di entertain pon. so memandangkan kami dtg awal about half an hour, maka jadilah kami Tugu Negara disitu.


 makan lagi.


panaih2 pon pakai sweater ka? bajet New Road sungguh
:D



Aktiviti 3 : Night Market Batu Ferengghi 
memandangkan aku selalu sgt bg alasan time kawan2 ajak lepak, so kali ni aku setuju jelah utk join ke night market ni.
heeee
:D





 tshirt utk bdk kecik. aku ingat nak beli siap2 utk anak aku nanti tp bila pikirkan balik x jadilah sbb nya, jgn kata anak, bapak anak pon x nampak bayang lagi.
HAHA! 




hari yg memenatkan tetapi berbaloi. dan sangat2 berbaloi bila jumpa benda alah ni..

tadaaaaaa~~ 

comeeeeL kan?
tp kenapa dua?




nota kaki : semua gambar ehsan dari cikSitiZawiyahAzmi kecuali katakbiru/hijau/turquoise 

2 comments:

  1. Kena En Zhi Zhang nampak macam slim aa?? musykill...

    ReplyDelete
  2. rasanya masa reunion kat pizza hut dlu dia dh mmg slim pon compare masa sekolah...jumpa dia kat KL aritu pon slim jerrr..musykill dgn statement u.....

    ReplyDelete