Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

mcm sial

rasa nak maki hamun boleh tak??????????
aku dah la sebuk prepare utk exam weekend ni tetiba ofismate call cakap bos suh aku submit kerja arini ahad ni b4 tengahari. ni kira mcm kerja aku n ofismate lah. paperwork ni kami buat sama2 tp asalnya ni kerja aku, ofismate tolong tolong je.
by hook or by crook bos nak ahad ni jugak. dia suh kami pikiaq lah macam mana pon.
T_T
sial kan?

maybe ada yg akan kata salah aku jugak sbb x bagitau kat bos yg aku ada exam. tp kalau aku bgtau pon dia ada kesah keeeeeeee? xde punya. 
sebab dia dah janji dengan menteri mana entah lah nk bg proposal yg aku buat tu ari isnin by hand kat menteri tu.
sebab tu dia nk ari ahad paperwork aku tu. sbb ape? sbb sempat lah dia edit letak prepared by : nama dia kan.
tu memang tabiat keji bos aku.

tp kenapa harus sekarang baru nak bgtau?
kenapa tidak tadi?
part menteri tu pon aku x berapa percaya sangat.
n kamu semua pon xyah la nak percaya sgt sbb bos aku ni kadang2 bukan betui pon.
menipu je lebih. tah2 nak gi jumpa officer je pon tp bantai kata menteri.
WTF!
tp kalau betul menteri baguslah. hasil kerja aku sampai kat tgn menteri tu.
tp ada aku kesah? bkn dpt apa pon.


so terpaksalah, esok lepas exam aku balik rumah  n malam pergi ofis siapkan semua kerja. ahad pagi aku pergi semula ke Usm utk next test. 
then kira lah duit tol jambatan lagi, duit minyak lagi, masa yg terbuang di atas jalan, 
letih oi. 

plan asal aku nak tido penang je, rumah tok ada, rumah abg ada, rumah makcik ada, rumah makteh ada, rumah paktam ada, rumah paksu ada, rumah pakjang ada. 
tapi........
T_T


mungkin ada hikmah disebalik semua dugaan ni. dapat kerja usm tu ke. sape tahu kan.




No comments:

Post a Comment