Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

p.e.l.i.k

aku pelik sangat-sangat kenapa minggu ni aku rasa sangat tidak bersemangat.
sepatutnya aku teruja la sikit bila dapat panggilan exam utk pegawai tadbir kat USM tu. yelah tahu walaupon potensi nk dapat tu sgt lah rendah. bukan x yakin tp zaman sekarang.........engkau ada kabel besar ok, xda masalah. tp Basically bergantung kepada rezeki masing2. Allah Maha Pemurah.
serius rasa mcm malas, xda perasaan, letih, bosan, penat, etc etc etc.

tekanan kerja x payah cakap la..dah melebihi paras merbahaya.
aku dalam perkiraan nak resign. Hopefully ada lah rezeki lepas ni. 
member aku ada ajak poie keja kat KL.. haaaaa..jgn x percaya kalau aku pergi. selama ni kan aku mmg xnak sgt2 keja KL. sbb apa aku x nak sgt2 poie sana? satu sbb gaji vs cost of living. gaji sikit tp cost of living sgt tinggi. so aku x berminat. sbb kedua x boleh mention kat sini sbb dah diklasifikasikan sbg P&C. 
tp baru-baru ni terdetik jgk nak buat penghijrahan..lgpon member aku cakap : ala kita pergi ja kerja sana,kutip pengalaman. at least kita ada jgk pengalaman bila apply kerja lain nnt.
setakat ni dah 3 orang yg berjaya mempengaruhi aku utk berhijrah mencari rezeki kat KL.
entah. masih lg dalam pertimbangan. byk faktor yg harus diambil kira. kalau aku x berkomitmen, dah lama aku pergi sana tp byk tanggungjawab aku disini.
ahh..malas nak fikir dan terus berfikir...nnt aku keliru dan terus bertukar menjadi tekanan perasaan.
sekarang ni just follow the flow~
ok?


nota kaki : currently emosi aku sgt x stabil sbb tgh period (selalu cenggini)

No comments:

Post a Comment