Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Kenapa Engkau Kesah?

memang dasar manusia kan. benda yang perlu dikesahkan dia x nak kesah tp benda yang x perlu dikesahkan dia nak kesah pulak.
kenapa engkau kesah aku nak pakai apa pon? aku nak pakai braces ke, pakai ladam kuda ke, pakai topi keledar ke, pakai gigi besi ke, pakai gigi kayu ke hapa ke...sukasuki aku lah.
x payah nak sebok-sebok. x perlu nak pelik-pelik.
sbb nya aku bukan mintak sedekah dari engkau pon.
usaha aku, keringat aku, duit aku, suka hati aku nak spent duit aku ke arah mana pon janji aku tahu baik / buruk arah yang aku pilih.
so
just
mind
your
own 
business!!!



nota kaki : basically, engkau x perlu sebuk n pelik tentang hidup aku sbb aku pon x pernah nak sebuk n pelik tentang hidup engkau. Thanks.

No comments:

Post a Comment