Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

:::Selamat UlangMinggu ke-2 Sayangku:::

ingin mengucapkan selamat ulangminggu yg ke -2 kepada gigi besi biru saya.
hari ni (16 November 2010) genap dua minggu aku pakai braces..berminggu2 lagi menanti..dentist kata antara setahun setengah or dua tahun depends on respon badan aku terhadap pemakaian braces ni..huhu..lani aku tgk gigi x bergerak masuk dlm lubang2 gusi pon lagi..tp malam2 time sunyi2 rs jgk cam gigi tu bergerak pelahan2 mcm kena tarik pelan2...wahh unik betul pakai benda alah ni..macam2 rasa dpt dialami.. :D
tp kdg2 terlupa kata aku ni pakai braces..sbb dh terbiasa dgn besi ni kot..
masalah skrg masih belum berupaya mengawal pengumpulan air liur di dalam mulut..
pakai braces ni air liur cepat terkumpul woo..
skrg sedang mengalami ulcer yg amat memedihkan..nk kumur pon x senang T_T

No comments:

Post a Comment