Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

[ Braces] 8 November 2010

menu hari ni :

untuk breakfast sepanjang pagi di ofis hanya minum

:::AIR MILO:::
*dri 8.30am-1pm okie*



untuk lunch

:::suku mangkuk BIHUN SUP n dua tiga suap NASI BERKUAH GULAI:::
*seperti biasa semua makanan terus ditelan xpa dikunyah :D


untuk dinner saya makan macam2 sbb teringin punya pasai

1. sedikit cokelat from Langkawi
2. nugget (korek isi shj)
3. kentang goreng (kasi lenyek2 b4 makan)


:D :D :D


================================================================



lokasi : dalam bilik bos
dialog 1


aku : bla bla bla (update pasai progress paperwork yg juta2)

bos : senyum sikit....nak tengok GIGI (sambil gelak2 kat aku)

aku : =) (senyum jew)



dialog 2


aku : bla bla bla (cakap blur2)

bos : awat yg cakap tunggang tebalik ni? GIGI duk belaga ka?

aku : xlah.............................................


sesi ramah mesra bos dgn staff?? :D :D :D

No comments:

Post a Comment