Friday, November 19, 2010

::KenDURI KenDARA::


kenduri kali ini kenduri paling best antara kenduri2 yg tokwan aku selalu buat (selain kenduri kahwin)..
kali ni dato' enon, tokwan n abgchaq (abg aku yg sulong) yg menjadi pengeluar matawang utama..

abgchaq- satu tompok daging korban..satu tompok bersamaan 1/7 bahagian..satu tompok bersamaan jgk dgn MYR350.00

dato' enon - Ikan siakap 27 ekor n ikan merah 3 ekor n sekerat ikan kurau (yg ni hasil pukat beliau)

tokwan- barang2 lain

sedara mara yg lain -barang2 lain jgk

aku- ketoi ais 2 guni bersamaan MYR7.00.. HAHAHAHAHA :D




b4 buat keja posing dgn gigi besi biru dulu


dato' enon x naik dgn kami..dia nek sampan pi beli ikan kat laut..hahaha :D



bonda




tgh belakon



kazen2



daging korban



HAHAHA :D


yg berinai tu tgn aku..rajin kan



perut..



tangan aku lg..rajin kan..



kak ipaq aku yg cun n my niece



tok pompuan (kami suma panggil MAK) + my kazen



kazen..cakap x teuih..comey gila



FJ yang rajin n gigih



ni dato' enon..kenapa aku kata dato? sbb ramai yg cakap susah betui nk jumpa dgn ayah aku ni..beliau super VVIP sbb tu susah nk jumpa :D
*xpa ayah aku x baca blog ni*



kazen2 berganding bahu cuci ikan..ikan ni dah siap disiang masa beli kat sangkar ikan




yg rajin ni mesti la aku kan...:D



lagi aku yg rajin :D
tgk tgn aku...menggunakan sepenuh tenaga utk memotong timun



FJ yg super duper rajin



org masjid seramai 39 org SAHAJA



cantik kan? aku yg susun...lalala



siakap senohong gelama ikan duri
bercakap bohong lama2 mencuri..haip!


si baju putih ni Biras aku..kami sebaya tp jarang bersembang..senyum2 je..dia dh bertunang baru2 ni..aku tah bila plak =p


lauk pauk



makan sampai kat luaq umah..standard!



Baju hitam tu ja sorang kawan aku yg mai..jemput pon 3 org je..sorang demam sbb rindukan aku HAHA :D..sorang lg ada kenduri sedara


tokwan dah rilek2..suma dah setel


my kazen n my niece




bye.bye.bye nak balik dah



kesimpulan : kenduri kali ni best.meriah.fun.lotih tp serunuk ^_^


sekian

:D

No comments:

Post a Comment