Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

Aku Bos & Doa.....

arini masuk bilik bos dpt sehelai kertas tertaip doa2..
bos : ni doa2 yang saya duk amalkan..u amek n amalkan..
(yg peliknya dia bg kat aku sorang ja padahal ada lg 2 3 helai..so aku pon terpikir..dia perli aku kah??? huhuhu)
(time dia nk balik td dia bg lg kat staff yg lain...oh okeyy..dia x perli aku tp mebi sekadar untuk berkongsi)


harapan saya : bos amalkan doa2 ni dan try ubah perangai/cara bos yg kurang enak tu..maybe cara bos manage bisness x berapa nk kena sbb tu bisnes pon x berapa nk menjadi..Wallahhualam..
*saya pon akan amalkan jgk..InsyaAllah*

mula2 dpt kertas tu terus aku kata dalam hati "dia sendiri pon x berapa nk betui..nk bajet cam bagus plak"
tapi lepas tu bru pikir positif setelah dia kata arini suma keja half day sahaja..hahahaha :D

p/s selamat hari raya bos

No comments:

Post a Comment