Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 5, 2010

[Braces] 2nd November 2010



part 1

okeh arini dijadualkan jumpa doc untuk pasang braces adalah pd pukul 2pm tp pagi2 aku dah call klnik mintak postpone ke pukul 5pm sbb mau pegi makan Burger King dlu bersama Ct Zawiyah n DizzY Azz..nnt dah pasang xleh makan benda keras2 utk 2 3 minggu so takut kempunan pegi la makan dlu disamping memenuhi hasrat hati Ti utk mkn BK
*1st time aku makan BK okeh..xdpt menikmati sgt sbb kena makan sikit2 kerna gigi xdak 4 batang..ekekeke :P

part 2
after kami bertiga dating2 kat BK tibalah masa utk gerak ke klinik..dup dap dup dap...dah sampai parking plak xdak ha...pusing..pusing..pusing cari paking..dah la kereta besaq gedabak u..

part 3
masuk2 klinik trus gi toilet gosok gigi sbb dah makan BK td kena la gosokkan..nnt malu la dgn doc gigi x bersih...huhuhu..pas gosok gigi member aku yg kagih ni suh posing seraun dua dlu...malu cek posing xdak gigi..ekeke

part4
Doc dah panggil masuk bilik time ni mmg jantung berdegup dgn laju nyaaa....hanya tuhan saja yang tau...doc tanya nk letak kaler x then aku cpt2 je jawab NAK!!!..aku pilih BIRU..pas Bismillah semua doc pon mulakan operasi..x rasa sakit pon cuma sengal2 sikit ja time doc clamp gigi aku tuh...tp bibir aku luka sikit sbb terkena cutter masa doc potong besi yg lebih2 tu..aku tatau la doc tu buat camne pasang braces ni..ada aku terbaca kat internet doc guna sinar UV untuk lekatkan bracket2 kat setiap gigi aku tu then baru pasang satu besi yg memanjang tu yg namanya arch wire..bracket tu adalah besi kecik yg kaler biru tu ye kawan2..okeh skrg dah jadi si gigi besi...yeahhhh~~!!~~


No comments:

Post a Comment