Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

[Braces] 26 November 2010

menu utk makan malam arini sepatutnya sebijik burger ayam special yang dijual di Che Mat Corner berhampiran simpang bukit kat bwah taman ni (umah aku atas bukit okie)..lalu enjin turbo kancil ku pon dihidupkan dan gear 1 telah dimasukkan...tiba2 henpon sony ericsson k750i aku berbunyi..no tertera di skrin : Abah~

Dato' E : Kakak ada kat mana? rumah ka?

aku : ya tp dlm keta ni nak kuaq beli makan sat

Dato' E : call abah balik (menunjukkan kredit dia x byk la tu)


beberapa saat kemudian

.


.


aku : hello..haa ya

Dato' E : kakak tolong pi beli managerial book sat..buku yg related dgn managerial.. encik zainal baru call gtau kata pengarah jabatan kebajikan masyarakat tu nk buku as adiah..

aku : bla bla bla

Dato' E : bla bla bla


sepantas kilat aku pon bersiap dressing dgn penuh gojesnya menuju ke Giant bersama bonda..nasib baik Giant Kulim ada bookstore. kalau tidak jenuh aku kena poie sampai ke Jusco/Pasific..kulim ari jumaat kan byk kedai tutup....




ini buku nya..kira okie la tu managerial dgn leadership kan ala2 adik beradik gitu..lgpon buku ni ja yg lebih skit harganya dari bajet yg diperuntukkan oleh Dato' E..
misi telah berjaya!!!
waktu utk poie cari makan pulak :D




carrot susu


koeteow tomyam



okie siap dibalut n ada reben2 lagi

misi cari buku selesai


-sekian-




No comments:

Post a Comment