Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

[Braces] 1st November 2010

* entry ni dah di backdated kan menjadi 1 nov 2010..hikhik


Setelah sekian lama berfikir semasak2nya n dah servey byk klinik serta membaca kisah2 tentang braces, pagi ni around kul 11 aku pon call Klinik pakar orthodontic (klinik Dr Hani) utk buat apoimen nk pasang braces...huhu..mula2 nk buat apoimen keesokan harinya tp akak klinik tu cakap nk buat arini pon bole sbb doktor free.. akak tu suh stenbai around MYR350 untuk x-ray n cabut gigi.

pas keja aku trus pi klinik tu..doc tanya nk cabut gigi 4 batang sekaligus or nk cabut arini dua esok dua..aku decided cabut 4 skali sbb esok dah leh pasang braces..teruja punya pasal..hehe..kisah cabut gigi pon bermula..gigi aku yg di cabut 2 atas 2 bawah tp bukan gigi geraham..pas cabut tu darah kuar x henti2 sampai aku tido around 1am..tp Alhamdulillah sikit pon x rasa sakit sbb pain killer yg doc bg tu kuat sangat kot...maintain je x sakit sampai keesokan hari nya..

teruja..takut..nerves..n mcm2 lagi perasaan ada sementara nk tunggu hari esok nk pasang braces..
dup dap dup dap dup dap jantung ku berdebar...........

No comments:

Post a Comment