Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

My Bad Day

harini mmg suwey bak kata org cina.
pagi2 dah kena torture dengan bos.
dowh sekejap!
cuba buat2 xtau ja pasai kena torture tu.
masuk kanan keluar kiri.

tapi time tengahari sekali lagi down!
bandages manufacturing call minta image yg lebih clear. image x clear so depa xleh buat printing.
apekah?!
aritu cakap bayar rm55.00 dey all yg akan buat/redo artwork tu
ni mintak2 plak yg lain.
baik aku xyah bayar kau kalau semua aku yg kena provide.
sekali lagi down sekejap!

pukul 5.00ptg sekali lg kena torture dgn bos.
banyak jgk ayat2 yg menarik yg tersemat di dalam kepala otak aku ni.
sekali lagi down!

1. sorry to say, Farah, u punya kerja macam budak sekolah ( dah immune dgn komen mcm ni)

2. cuba masa kat rumah Farah cuba spend time skit utk buat kerja2 ni semua (wtf?!! wlpun aku belum kahwin, aku tetap ada komitmen lain selain komitmen kerja. harap maklum!)

3. kita buat kerja ni mesti from our heart, bukan sbb keuntungan bla bla bla.. jangan buat sekadar buat ja..cukup 5.30ptg balik rumah..try balik lewat skit utk siapkan kerja (ni mmg sgt2 wtf!! kau nk kerja lebih masa, bagi lah staff claim OT. kalau bole claim aku bole je duduk sampai malam!)

4. saya x marah Farah, cuma nasihat bla bla bla bla


kekdahnya aku balik keja kul 5.50ptg arini


kesimpulan : dah malas nk layan peel bos camni..biar ja dia pot pet pot pet.. ada rezeki, cukup masa, dapat keja lain, aku C.A.B.U.T!!~~
:D

No comments:

Post a Comment