Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

[Braces 7 Disember 2010]

harini cuti sempena Awal Muharam..dan plan nak bangun lambat okie..
tahun ni menyambut tahun baru dgn attend interview..
punah okie harapan nk bangun lambat sbb interview start pukul 8.30am n as usual kena ada tmpat interview awal half an hour

security tempat ni bapak ketat gila..staff nak masuk kawasan ni pon kena guna touch n go okie..
aku yg poie interview ni macam2 abang gad tu tanya..mintak ic..check dlm system btul ke idak aku ni ada interview..canggih ohh..cayalah abg gad..
dah check suma2..amek plat kereta plak then baru dia buka penghadang utk lori aku masuk.
"Cik bole parking kereta kat sana then cik JALAN KAKI ye ke lobby atas bukit sana"

perghhh bole tahan jauh jugak la car park zone dia dgn bangunan lobby nye..
aku ni dgn high heel bapak punya tinggi kan..dah jalan tetiba hujan pulak so terpaksa la patah balik amek payung dalam lori..

setelah mendaki bukit akhirnya tiba jua aku di main entrance nye..canggih wei pintu masuk dia..
aku mmg perak buih (jakun) sungguh..sekali lagi kena report kat security..
then makcik gad tu suh aku gi pakai benda alah kaler biru ni (shoes cover)
so xde makna nya la aku pakai high heel gojes2 bagai last2 kena pakai cover plak..kui3
nak masuk ofis HR pon bapak besar..boley sesat aku..
berapa banyak pintu pon aku xtau la..x sempat nk kira u!
then sesi interview bermula..mmg punctual!

bla

bla

bla

bla

"ok kalau u dapat this job we will contact u in 2 weeks..tq..nice to meet u"


time nk kuar dari ofis kena scan dlu n mak gad tu check beg aku..malu gila!
beg dah la macam2 ada..haha
maka aktiviti berjalan kaki pon diterus sehingga ke car park..







kaki ku...sakit oh



car park yg hendak dituju


bangunan lobby yg hendak dituju


kalau keja kat sini mmg bole kurus..hari2 jalan kaki dari car park.


Bye.Bye.Bye
Infineon Technologies (Kulim) Sdn Bhd


ada rezeki kita jumpa lagi!


*aritu interview kat Flextronics security dia ketat jugak tp x seketat Infineon ni :D *




No comments:

Post a Comment