Thursday, December 23, 2010

Hanis Zalikha - Sakit tak pakai braces?


baru2 ni cik Farah ada baca blog Hanis Zalikha yg pemes tuh.
baca entry dia tentang pakai braces.
jap nak paste skit intro entry die.

*****
Apa itu braces? Braces ialah besi-besi yang mendakap gigi kita supaya dia beratur elok-elok. Bunyinya macam baikkan? Tapi ia juga suka memerangkap makanan di celah gigi dan buruk benor rupa pemakai apabila cuba menyungkil keluar makanan tersebut menggunakan lidah. Selain sebagai alat pengumpul air liur berlebihan, braces juga menjuihkan bibir pemakai tak semena-mena. Kadangkala, di awal pemakaian braces, susah hendak tutup mulut dengan sopan apabila bibir atas sering sukar bertemu bibir bawah apabila ada braces di antara mereka sebagai penghalang. Hehehehehehe siapa nak pakai braces mesti dah geli habis, terus sanggup terima gigi terabur dan susunan tidak hygenic.

*********


bila baca jek intro tu cik Farah dah tergelak besar. macam perli aku jek!
hekhekhek
tp sgt betul la statement cik Hanis tu.

AIR LIUR MMG SELALU TERKUMPUL okie!

n

SUSAH NK TUTUP MULUT SBB BIBIR ATAS N BAWAH SUSAH NK BERTEMU GARA2 BRACES SEBAGAI PENGHADANG

n


MENJUIHKAN BIBIR SI PEMAKAI
(cik Farah kerap ditegur tentang ini...arghh!)
xpecaya?
ok mari kita lihat bukti


ok nampak x?

kurang jelas?

ok

meh kita tgk yg lebih jelas.


tadaaaa...! terjuih kan?
buruk bebenor!
hikhikhik
tp xpe...sendiri yg buat pilihan ni kan.
:D



nota kaki : encik Wan pls take note. bkn salah cik Farah bila cik Farah nampak x comel ketika bibir camni :|
tp suma angkara BRACES...!
hekhekhek XD

2 comments: