Thursday, December 23, 2010

Di Campak2kan Jek

lately ni henpon cik Farah yang mahal gile tu asyik kena campak2 je.
maksudnye begini.
bila pulang dari keje je. cik Farah men letak merata2 je henpon tu.
x amek kisah pon ada kat mana.
kadang2 still dlm beg keje.
lupa nak buk keluar.
nampak sgt menganaktirikan henpon sendiri kan.
ala lgppon bila dah ada kat rumah, henpon tu mmg xkan berbunyi.
dlm erti kata lain xde sapa pon nk contact cik Farah.
hikhik
kesian kan.


kalau kat ofis pon kadang2 FJ sms :
Yah, satg balik rehat singgah KH beli cabai melaka, bendi, tomato, etc etc etc

xpon kadang2 Bonda sms :
Kak, balik x tghari?


xpon kdg2 Adik sms :
Kak, belanja Amat MOL point..hehe


xpon kdg2 abg yg sulong sms :
Hg da katna

yang paling kerap Maybank2u sms bg TAC number :
66628 : RM0.00 MU : TAC requested for BUY ONLINE PAYMENT & other txns. TAC : 123456. Did not request? Call our hotline : 03-58914744
hikhik


xpon kadang2 Dato' E call :
Kakak, satg balik lunch tolong fax quotation yg bla bla bla tu. satg abah sms their fax number.



sbb tu cik Farah x amek pot pon bila dah ada kat rumah.
dah xde sapa nk calll or msg
gile macam L.O.S.E.R kan?
hikhik
xpelah yg penting
cik Farah hepi n jiwa x berserabut kan?
:D


comel kan encik katak tue?
:D

btw terima kasih encik henpon kerana dah berkhidmat dgn cik Farah hampir 5tahun

No comments:

Post a Comment