Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Post Yang Ke 300 = Happy Belated Birthday to Us!!



FYI,
post ini merupakan post yang ke-300 bagi My Tempurung..
wow..banyak nyer ai merapu meraban kat sini selama ni..
hukhukhuk

post ni merupakan..
malam ni we ols..
adoi kenapa rasa macam dah lama x update blog sampai jadi x reti plak nak menulis blog..
ayoyoyo

actually nak update tentang birthday celebration yang my frens buat. malam ni we ols lepak mekdi kulim untuk mengumpat/mengutuk kawan-kawan lain selain untuk menambahkan lagi lemak yang sedia terkumpul dengan memakan mekdi serta donut J.co yang dibeli oleh kawan-kawan saya iaitu encik Ahmad Azizi n cik CT Zawiyah..(sorry ai malas nk letak link)
walaupun donut nya kecik2 comel seperti saya tetapi tetap bermakna buat saya dan encik Abdul Wadud yang menyambut hari kelahiran beliau pada 16 jun yang lalu..
Terima kasih daun keladi, next year belilah lagi
:P












nota kaki : saya nampak sangat tembam kan?
senang hati kot?



4 comments:

  1. aaahhh no no..aku rsa hg cm mntain ja..aku rsa aku yg sgt buwlat!!! i need to diet..sobs..>.<

    ReplyDelete
  2. hg dengan azizi persis sweet couple..sesuaiii sangat taw~

    ReplyDelete
  3. hahaha tiba2..kang jdik gosip liar u~

    ReplyDelete
  4. aku pun tembamb T_T

    ReplyDelete