Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

kad kenduri lawa,cantik,unik,menarik...♥

seumur hidup aku, aku rasa kad kenduri ni paling lawa, cantik, unik, menarik, memorable gila.





*buku tulis zaman sekolah*


adat bagi kad kenduri by hand semakin dilupakan. kalau kawan-kawan jauh ok lagi la untuk pos kad kenduri
tp zaman sekarang semua create event kat FB je..semua nk RSVP.
untuk kawan-kawan yang x rapat sangat aku tak kisah invite kat FB tp kalau yang time lepak bole mai pick up aku kat rumah, time kenduri takley plak nk dtg menjemput, tu memang agak cilake la. heh.



tapi yg ni mmg aku takley belah



sampai mati pon aku TAK AKAN mintak. 
the statement should be :
"tolong inbox alamat kalian semua untuk proses penghantaran kad perkahwinan saya. Terima Kasih"


sesiapa yang bagi kad by hand aku akan sedaya upaya pergi sebab aku menghargai jemputan yang terus ke tangan aku.
(*kecuali kalau aku berkonflik dgn bakal laki/bini dia*)

sesiapa yang jemput kat FB pon aku akan pergi jugak IF aku rasa nak pergi dan aku akan mencari alasan yang tidak cliche serta relevan IF aku x nak pergi.


p/s : thanks Pakcik Jimah & wife for the invitation 


nota kaki : statement di atas merujuk kepada jemputan di dalam radius Pulau Pinang dan Kulim sahaja.


13 comments:

  1. br nk jemput KB via fb...hehehe ari ni adik pompuan cik kawen...xsempat jmput...lg satu jauh di perak....heeheheh

    ReplyDelete
  2. nanti cik kawen jemput la...sedaya upaya KB pegi..pegi dgn tokmoh ke :P

    ReplyDelete
  3. ala KB calon SOMI cik xde lg....xtau bile nak kawen...hahahah...smpi seru cik jmput la....=b

    ReplyDelete
  4. eh same la kite...kite kan tagteam berdua..hahaha :P

    ReplyDelete
  5. hahahha....bukan KB ngn tok moh ke.....=b

    ReplyDelete
  6. haipp..mane ade..belum lg..cewahhh..hahaha :P
    KB still single and available..no worries :P

    ReplyDelete
  7. hahaha.....ye ke....kt sni blh bahan tok moh kot....=b

    ReplyDelete
  8. hahaha..aterr..teman dah kabo iye..tokmoh xde arini, pegi dangdut katenye..maklom le cuti..hahaha :P

    ReplyDelete
  9. tok moh.....bahan2 manje je.....jgn la marah...hehehhe....lama xonline KB n tok moh....dating ke...=b

    ReplyDelete
  10. Cik, KB gi jalan-jalan cari budu la...tokmoh x tahu la gi mane, dating kot..huhuhu

    ReplyDelete