Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 3, 2012

k.a.h.w.i.n

tiba2 sekarang saya rasa sangat ramai manusiamanusia di sekeliling saya yang sudah, bakal, akan, dan merancang untuk bertunang dan berkahwin.. bila tengok org kawen n tunang hati terus berkata :
"hmm..muda nya kawen....."
rupa2 saya yang x sedar diri yang diri sudah makin tua dan mmg perlu kawen pon...eekekekeke
semakin hari semakin ramai orang bertanya :
"BILA NAK KAHWIN?"
maklumlah tahun 2012 umur saya sudah 26 tahun
kalau ikutkan hati sekarang juga saya nak kahwin supaya x dengar lagi dah soalan yg saya sendiri tiada jawapan nya..hehehe
sabarlah hati....sampainya masa tibanya waktu ada dan sampai la jodoh teww..
:)

1 comment:

  1. mudah2an cik katak biru muda cepat2 bertemu jodoh. juga supaya jodohnya sampai cepat. hee.

    ReplyDelete