Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 26, 2011

PAKAI BRACES DOSA & HARAM!!!

Ini cerita basi yg agak lama jugak lah terperap di dalam draf....dah nama pun basikan mestilah dah lama...
last month ada lah seorang manusia ni tah kenapa tiba2 sahaja mai serbu tembok x pakai helmet dgn memberi komentar terhadap satu gambar saya yg dimuatnaik di facebook saya.

ayuh kita lihat dan baca~





secara jujurnya sebelum saya pakai braces saya sudah membuat kajian terhadap hukum memakai braces serta kesakitan memakai braces dan kos pemakaian braces..setelah meneliti kesemua faktor barulah saya decide utk pakai braces. 1st laman yg saya lawati adalah http://norlirazali.com/
kalau rajin sila lah lawati laman tersebut dan mencari komen2 saya mengenai braces di laman beliau. itupun jika post itu masih lagi wujud..

ini komen yg saya terima merangkap jawapan kepada persoalan yg ditimbulkan. 
saya bukanlah seorang yg tidak dapat menerima teguran dan pandangan tetapi cara teguran itu disampaikan bagi saya agak tidak polite. (sukati aku lah nk rasa polite ke idak kan!!)
and 1 more point, hang sendiri tanya soalan tu and hang sendiri yang jawab..better xpayah ada ayat pertanyaan disitu dengan tanda soal yang banyak.. lg senang kalau hang letak ayat penyata terus kan kan kan..
btw honestly aku x kenal engkau and xmau kenal pun.
ok.
deal.



2 comments:

  1. gigi sis dah cantikkk ! huhuhuh... and pasal orang tuh.. tak buat research dulu ke nak bom orang.. hahaha.. klo saya kena pun jadi macam sis.. btw, nice teeth and smile.. :) tak sabar lahh nak pakaiiii... :D

    ReplyDelete