Tuesday, July 5, 2011

"macam xdak life ja...."

aritu (ari apa tah di bulan june) cikFarah ada lepak2 dgn member2 setelah sekian lama jugak la tidak melepak sejak2 dh start keja kat teskoo kulim..hampir tiga purnama rasanya..

babak seterusnya :
bila dah lama x jumpa biasalah..tanya macam2..tanya perkembangan dan pengecutan masing-masing..tetiba one of my friend cakap :
"hang macam mana lani?keja ok ka...macam xdak life ja aku tgk"

cikFarah gelak ja dalam hati bila dgr member ckp mcm tu
hikhikhihikhik

cuba tatapi dan hayati gambar-gambar di bawah dan nilaikan..adakah saya kelihatan persis seorang Loser?
Let the pictures speak for themselves!
and
Let the pictures speak the language of Love~







like.like.like


tangan kingkong manyak bulu..hihihi





 i love this flowers so damm much!



 skodeng 1



 jampi serapah


 like this picture so damm much!


 I Love You!!
 (to those who love me only)


skodeng 2





Love is like the wild-rose briar;
Friendship is like the holly-tree.
The holly is dark when the rose briar blooms,
But which will bloom most constantly?
~Emily Brontë


you decide babe~~~




disclaimers : post ini tiada unsur perli memerli :)




nota kaki : thank you to my beloved boyfriend for the wonderful day and for the very very very nice pictures~
(ewah..mcm aku sorang ja yg ada boipren ekkk..kuikuikui)







1 comment:

  1. takda life? asyik raun raun malaysia je i tgk...

    ReplyDelete